Cine după părerea ta, trebuia să cîştige ?

Iniţial mi-a plăcut piesa, însă nu m-am gîndit că Natalia o interpretează atît de bine live (mai bine spus nu îmi imaginam aşa stil în intrpretarea ei)…
Prestaţia de ieri a fost perfectă. Mă gîndeam că va cîştiga Parfenie, însă după prestaţia Nataliei am înţeles ca doar ea este cea care trebuie să ne reprezinte ţara la Eurovision2011.
Sinceră să fiu, Zdupii mi-au plăcut so/so. Tu cum crezi? Cine trebuia să cîştige?

Priviţi prestaţia scenică a Nataliei Barbu!

About Cristina Evtodii

https://www.facebook.com/cristinaevtodiiblog/ https://www.instagram.com/cristinaevtodii/
This entry was posted in Media. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

