Today is my birthday!!!

Sunt foarte fericită! O spun cu mîna la inima, cu  împlinire în suflet şi cu o lacrimă de fericire în ochi.
Niciodată pîna azi nu am întîlnit primele secunde ale acestei fermecătoare zile (12:25 am), împreună cu prietenii adevaraţi şi iubirea vieţii mele. Am petrecut o zi de neuitat, mîncînd, rîzînd pe săturate şi vizionînd un film la Patria, care mi-a plăcut foarte mult “Выкрутасы”.

Aceasta a fost un mic pre-party. Adevărata party o voi organiza conform vechiului meu vis: cind ne vor vizita căldurile la natură🙂

Deci, am atins majoratul. Nu ştiu ce să fac. Să mă bucur sau din contra… E un dute-vino aici…  S-a dus copilăria şi începe o viaţă matură şi mult mai complicată, dar într-un fel sau altul- personală. Ţin să menţionez încă o dată faptul că sunt cea mai fericită pe acest pămint, deoarece sunt înconjurată de prieteni, printre ei există şi mulţi prieteni adevăraţi (da,da există! Ştiu că e întîlnit cam răruţ acest fenomen), părinţi căror le sunt recunoscătoare, rude, simplii cunoscuţi şi nu în ultimul rînd iubirea vieţii mele- Alex.

About Cristina Evtodii

https://www.facebook.com/cristinaevtodiiblog/ https://www.instagram.com/cristinaevtodii/
This entry was posted in Zi de zi. Bookmark the permalink.

2 Responses to Today is my birthday!!!

  1. margantzovka says:

    huh, La Multi Ani!!!mult succes in tot ce incepi si multa fericire.
    blogul este minunat, am sa mai intru!!

Leave a Reply

