Guten Morgen!

Guten Morgen! De ce nu bună dimineaţa? Deoarece astazi dimineaţa am încercat să îmi pregătesc un fel de gustare germană, preluată din filmul “Bonn appétit”.  Iată ce mi-a ieşit🙂


Am mai improvizat pe loc şi am adaugat nişte felioare de măr.  Sinceră să fiu, nu iubesc mărul, dar după gălbenuşul de ou încet rulat în făină de porumb, acesta a servit drept un ideal aperitive. În loc de pîinea puhavă am pregătit  toastére, îmi era dor de ele, că de la o vreme mă săturasem de … Ceaiul negru cu lămîie m-a făcut să o zbughesc pînă la magazin să îmi cumpăr o ciocolata super-gustoasă. Ea mi-a adăugat incă o notă frumoasă la dimineţa de azi. În timp ce savuram din deliciile de azi, tot auzeam -goooool … Locuiesc la vreo cîteva cartiere de stadion… Unica notă negativă din toată dimineaţa de azi a fost faptul că nu am aflat care a fost scorul final la fotbal🙂

About Cristina Evtodii

https://www.facebook.com/cristinaevtodiiblog/ https://www.instagram.com/cristinaevtodii/
This entry was posted in Zi de zi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

