Promovată, menţionată, lăudată…

Promovată, menţionată, lăudată din minuta 19:00…  de către Rodion Gustiuc (moderatorul emisiunii “BlogosferaRadio”, pe postul “Radio Moldova”)  şi invitatul serii, 22.07.2011,  Dumitru Alexei (moderator al emisiunii “Bună dimineaţa” la postul TV “Moldova1”). Măcar că e la începutul drumului să lung, această emisiune, a găzduit bloggeri şi persoane cunoscute ca: Valeriu Tihai, MinuNata Andreev, Serghei Ostaf, Alex Lebedev, Artur Gurău, Ana Susarenco, Viorel Mardare, Vadim Zgherea (coleg de al meu de colaborări🙂 ), Aurelia Borzin, Dumitru Alexei şi mulţi alţii, la care mă voi alătura şi eu pe data de 26 iulie 2011, timp de o oră, 20:00 – 21:00.

Aici puteţi audia toate ediţiile emisiunii. Pentru a audia emisiunea în care Dumitru Alexei îşi prezintă blogul (alexeidumitru.wordpress.com)  accesaţi înregistrarea de pe data de 22. 07. 2011.

Apasă aici şi alege înregistrarea de pe 22.07.2011

About Cristina Evtodii

https://www.facebook.com/cristinaevtodiiblog/ https://www.instagram.com/cristinaevtodii/
This entry was posted in Media, New!!!, Zi de zi and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Promovată, menţionată, lăudată…

  1. Cristina, te-am pupat! Mersi! Ai fost taaaare interesantă în emisiune! Și, naturală, asta e esențial! Bravo!

  2. :d Multumesc, recunosc ca de la inceput am avut un tremurici din cauza emotiilor, dar dupa primul bloc, m-am delectat cu dispozitie pozitiva, deoarece eram inconjurata de feţe luminate şi binevoitoare! Radio mi-a plăcut ca şi televiziunea. Ambele m-au vrăjiiiit🙂

  3. eu am fost doar la radio, si exact asa, din prima parca ceva emotii, dar mai apoi mi-am revenit, daca stiu ce-i asta radio!🙂

  4. 😀 Mdaa…eu cu toate că am activat la radio în liceul pe care l-am absolvit, nu e aceeaşi 😀 AIci e regie, sunt ascultători deosibţi de receptivi. Chiar nu m-am aşteptat să mă cunoască lumea şi să scrie chiar din primele minute ale emisiei că “am dorit să vizionez un film, dar am auzit că invitata e Cristina Evtodii şi vă ascult pe voi”- ceva de acest gen… E ceva formidabil pentru mine!

Leave a Reply

