Anna Karenina (Lev Tolstoi)

Zilele trecute am cotrobăit prin memorie şi am găsit acolo o carte prăfuită. De ce prăfuită? Sunt cîţiva ani de cînd am citit-o şi în acele timpuri era cea mai interesantă carte şi cea mai voluminoasă din cîte am lecturat.
Eram captivată de orice răsuflare a Annei şi îi intuiam faptele, dar pînă la urmă am rămas perplexă! Cum poţi să îţi laşi copilul şi să îţi pui capăt zilelor pentru o dragoste eşuată??? A procedat ca o adolescentă….
Pentru această faptă, judec la rece protagonista!
Însă pe lîngă o faptă negîndită, care i-a asigurat o moarte subită, există şi alte lucruri interesante pe care le-am însuşit. În acest roman de familie e descrisă minuţios şi societatea acelor timpuri, care este una destul de interesantă.  Cum nu ar fi, tot ce e descris în roman e realitate! Recomand!
Se ştie că Tolstoi a fost recunoscut după ce a scris “Anna Karenina” şi “Război şi pace”. “Anna Karenina” totuşi s-a bucurat de cele mai multe ecranizări. Rolul Annei l-au jucat cele mai frumoase doamne ale secolului XX ca :

 

Greta Garbo(1935)

 

 

 

 

Vivien Leigh(1948)

 

 

 

 

Jacqueline Bisset(1985)

 

 

 

 

 

Sophie Marceau(1997).

 

 

About Cristina Evtodii

https://www.facebook.com/cristinaevtodiiblog/ https://www.instagram.com/cristinaevtodii/
This entry was posted in Biblioteca mea and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Anna Karenina (Lev Tolstoi)

  1. Cartzulia mea preferata !! am citit fiecare pagina cu “sufletul la gura” sa vad ce urmeaza si tot asha pina am ajuns la final !!

  2. Pingback: RETROSPECTIVĂ cu miros de carte 2011 | Cristina Evtodii

Leave a Reply

