My guy from a zoo

Ieri, nu am ratat să downloadez filmul multaşteptat “My guy from a zoo” de pe torrentsmd.com.
Azi, nu am rămas dezamăgită! E cool filmul! Odată ce public informaţii despre el, înseamnă că vi-l recomand! Vizionare plăcută. Se poate de vizionat cu întreaga familie!
Eu l-am vizionat după ce am venit, sleită de puteri, de la distracţii cu prietenii la piscină. E un film pe potrivă, relaxant!

Iată aşa băieţii noştri sar în apă🙂

Ei bine, să trecem la film…. Iată trailer-ul rus:

About Cristina Evtodii

https://www.facebook.com/cristinaevtodiiblog/ https://www.instagram.com/cristinaevtodii/
This entry was posted in Media and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to My guy from a zoo

  1. Domnica says:

    l-am privit și eu astăzi… e foarte funny🙂

  2. maria says:

    interesant filmul, dar titlul original nu e “my guy from a zoo” ci “zookeeper”😀

  3. Maria tocmai cu aşa denumire l-am descărcat🙂

Leave a Reply

