Cartea femeii!

Pe pagina mea de facebook, am postat un statut în care am relatat faptul că am rămas îngrozită cînd am vizionat nişte secvenţe din timpul naşterii. Am fost motivată de “Cartea femeii”de  Marie-Claude Delahaye, să vizionez şi aşa ceva…

Am citit-o şi sunt sigură că voi mai apela la această carte, deoarece include întrebări şi răspunsuri la sute de probleme atît de ordin psihologic, cît şi fiziologic. Este o carte a tuturor vîrstelor şi o recomand insistent oricărei  domnişoare sau doamne!

About Cristina Evtodii

https://www.facebook.com/cristinaevtodiiblog/ https://www.instagram.com/cristinaevtodii/
This entry was posted in Biblioteca mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Cartea femeii!

  1. Livia says:

    Salut Cristina,
    Sunt interesata in aceasta carte. Ai putea sa mi-o imprumuti pe cateva zile?

  2. Salut! Să fiu sinceră, cartea deja e împrumutată🙂 Dacă aştepţi ceva timp o să ţi-o împrumut! Lasă contactele tale pe me@cristinaevtodii.com şi te contactez cînd revine cartea🙂
    Te invit pe blogul meu nou cristinaevtodii.com
    E acelaşi blog, doar că e mult mai simplu de accesat!

  3. doina dr says:

    cartea intr-adevar e folositoare.i-am facut-o cadou prietenei mele cindva,apoi mi-am cumparat-o si mie.este un must have al femeii care se respecta si are grija de ea.

Leave a Reply

