Life in a day!

În ultima zi de rutină eşti fericit că, în sfîrşit, ai timp liber… Hmmm…ce aş face în acest răgaz? Aş citi cărţi, mi-aş face temele pentru întreaga săptămînă de facultate, aş ieşi la plimbare, aş bea ceai mult şi aş viziona un film… Ok, am început-o cu cea de la coadă… Alegerea a fost grea

Family
Romantic
sau
Documentary

şi aici am ales-o pe cea de la sfîrşit…


Am ales să vizionez filmul “Life in a day”, un film documentar, realizat din  cca 88000 filmuleţe postate pe youtube de către o lume întreagă, filmate pe 24 iulie. La realizarea filmului, presupun că a fost depusă o muncă C-O-L-O-S-A-L-Ă, în tot sensul puternic al cuvîntului, deoarece regia e una excepţională!
Ideea de a realiza un astfel de film, a fost una genială!!! Recomand insistent să vizionezi acest film, deoarece îţi va aduce în mintea ta, o nouă viziune asupra lumii şi a întregii vieţi …

Începi să îţi preţuieşti viaţa şi începi să regreţi de multe ce nu ai făcut sau poate nu vei reuşi să faci în viaţa asta scurtă.

Starea mea de postvizionare este una foarte şi foarte emoţionantă. Am plîns de vreo 50 de ori şi am rîs de 3o 🙂 Am aflat lucruri noi, interesante, dar şi îngrozitoare.
Apropo: cel mai straşnic moment- cînd este omorîtă vaca aia, eu nu mi-am putut reveni în primele 10minute…  Dacă mai vizionez astfel de video- renunţ la carne!

About Cristina Evtodii

https://www.facebook.com/cristinaevtodiiblog/ https://www.instagram.com/cristinaevtodii/
This entry was posted in Media, Reflectari and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Life in a day!

  1. Napocel says:

    Ohoo, “ultima zi de rutină”. Supermișto la voi, aici suntem în priză cam non-stop.
    Nu renunța la carne, corpul omenesc a fost creat să consume și carne. 🙂

  2. :)))) Da , e aşa!
    De fapt, eu nu mănînc carne de porc, de un timp îndelungat 🙂

Leave a comment